JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, May 9, 2010

A, B, C

ni rumaizah yang tag,, susah sunggggggguhhhhhhhh.... amat susah... tapi mari kite buat ye! ke garisan... sedia... mula!!!

A-huruf pertama
B-huruf kedua
C-huruf ketiga
D-huruf keempat
E-huruf kelima
F-huruf keenam
G-huruf ketujuh
H-huruf kelapan
I-huruf kesembilan
J-huruf kesepuluh
K-huruf kesebelas
L-huruf kedua belas
M-huruf ketiga belas
N-huruf keempat belas
O-huruf kelima belas
P-huruf ketujuh belas
Q-huruf kelapan belas
R-huruf kesembilan belas
S-hurhuf kedua puluh
T-huruf kedua puluh satu
U-huruf kedua puluh dua
V-huruf kedua puluh tiga
W-huruf kedua puluh empat
X-huruf kedua puluh lima
Y-huruf kedua puluh enam
Z-huruf kedua puluh tujuh

ok2... itu tipu... mari buat lagi skali

A-ada seorang
B-budak perempuan
C-comel telah
D-didera oleh
E-emaknye.
F-father budak itu pulak sangat
G-garang macam
H-harimau dan
I-ikan jerung.
J-jiran-jiran telah memberi
K-kerjasama dengan membuat
L-laporan kepada pihak polis.
M-malam itu,
N-nama budak tu pun menjadi femes macam la dia
O-orang2 besar..
P-pihak polis pun pergi ke rumah tu. ramai org
Q-queue untuk ape yang jadi.
R-rupe2nye polis datang buat siasatan. orang2 sekeliling
S-sabar menunggu...lepas polis amek keterangan saksi,
T-tv1, tv2 dan tv3 pun datang utk buat liputan.
U-utusan malaysia pun ade juga...
V-van yang angkut wartawan penuh kt luar rumah mangsa dera itu.
W-walaupun sudah diarahkan bersurai, tapi mereka
X-xmahu (hahahahha... ini x aci!)
Y-ye la... hot story kan... pas sume selesai, budak tu pun tido dengan nyenyak
Z-ZZZzzzzzZZZZzzzz

wahahahah... best x cite sy mai???

sape nak asah bakat sila buat.. hik hik

4 pengomen tegar:

brat2104 said...

hahaha... ada kelas!!!

Linda said...

Ya allah, banyak sungguh masa dia utk buat benda ni yek.mesti dh terlebih stress ni. Takpe asah bakat kekreatifan :D u rocks!!!!! :)

cik oryza said...

brat: puas hati???

linda: wawawa sbnr xde idea.. pas tu xleh tido ape lagi, buat benda ni la;p

Linda said...

Hehe...welcome to e club :) igtkan blk cuti, tenang skit rasa.rupanya lagi skt jiwa, lagi tak tido jwbnye...tetiba kan teringat zmn sek dulu, ust Ada buat cite utk mudahkan hafal bulan-bulan Islam.tapi sy igt sparuh jek.nanri nurul smbung yek.asah bakat...LOL

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U