JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Sunday, May 9, 2010

susuk

sape tangok alkuliyyah jumaat lepas angkat tangan???? oooo tak ramai ye... meh aku cite sikit tentang ape yg dibincangkan ye..

jumat lepas alkuliyyah bincang pasal susuk.. ala... susuk.. kenal x? yg amalan syirik yg org kite dok buat tu.. konon nak nmpk muda belia dan bergaya.. ok dh tahu kan?

susuk ni memasukkan at least emas di bawah kulit.. biasanya emas.. eda jugak yg guna intan berlian.. kaya uols... menurt ape yg aku faham, susuk ni bukan la simply masukkn je bnda mahal ni bawah kulit, tapi siap ada penjaganya lagi.. penjaga atau khadam ye.. biasanya terdiri drpd jin bukan islam. jadi bile dah ade jin, nak buat amal ibadat tu terbatas la sikit kan... ade aje yg menghalang..

ape yang paling menarik al kuliyyah baru ni, ustaz yg dijemput siap buat demo buang susuk.. alhamdulillah ade yang nak jadi volunteer, mungkin sebagai pengajaran kpd org lain. mula2 ustaz tu baca ayat kursi, alfatihah.. pas tu aku x igt.. tapi pas tu dia tuangkan air zam2 dlm mangkuk leper. si pesakit ni pulak masukkan muka dlm mangkuk tadi. kecuali bibir bawah dan dagu je di luar mangkuk.. pas tu kan ustaz tu baca lagi doa, basahkan kepala dgn air zam2.. smbil pembantunya tepuk2 belakang dan kepala si pesakit..

memang terbelahak la si peakit ni.. batuk2 mcm nak lemas gitu... tp lastnye, memang ade diamond2 yang keluar dlm air zam2 tu.. menurut ustaz, diamond tu masih boleh digunakan.. tapi ade berani ke korang??? heheheh

akak volunteer tu x tahu tu susuk... dah kawan ajak pegi tmpt nak cntikkan muka, dia ikut je... hurm... xtau nak kate sape salah;p

ok la, sape nak cantik, amek wudhu banyak2 baca doa2 yg sepatutnye.. jangan buat amalan syirik ye.. no no no...

*aku rase bole kot tengok alkuliyyah lepas2 kt website tv3.. sebab aku pnh buat dulu masa xde tv.. selamat menonton!

3 pengomen tegar:

Jard The Great said...

selepas susuk itu kuar.. ade perubahan tak dari segi paras rupa si pemakai susuk?? dari cantik ke hodoh ke?

cik oryza said...

xde beza pun.. sebab dia baru pakai 5 thn.. orgnye pun xde la tua sangat.. dlm 30an baru...

baincardin said...

Syukur alhamdulillah....akhirnya aku menjadi ayah.^_^

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U