JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Tuesday, May 4, 2010

azam bulan lima

tadaa!!!

tibe2 aku muncul dalam kemalasan! sebabnye satu je, aku x boleh tido.. haha jadi mari kite merepek di sini!!!!

tibe2 di bulan mei yg mulia ni aku nak buat satu azam baru... ye lah memandangkan rambut aku ni dah banyak gugur (rambut nipis macam nenek2 dah!) dan jugak habit aku yang suke cabut rambut kan...

jadi azam bulan baru:
tak nak cabut rambut.. okie!

*sape2 yg suke cabut rambut mesti tahu nikmat mencabut rambut, nikmat mencari rambut gatal yg tibe2 terjumpe rambut gatal yang FAKE!

aku pernah terjumpa, antara sebab rambut gugur adalah stress (ade kt aku), umur (xde la tua sangat pun), menopous (langsung tak dapat diterima akal), alahan pada ubat (dah lama tak makan ubat oke!) dan sila baca di sini...
jadi saya mahu bertanya kepada adik kakok yang budiman, mcm mane xnak bagi rambut gugur selain drpd yg ditulis dlm website yg aku ckp td tu..

sekian sahaja aku merepek... haha

4 pengomen tegar:

Nadiah Sidek said...

mcm perangai sorg bapa sedara akk je suka cabut rambut. umur baru 40 lebih dah botak :p

cik oryza said...

waaa!!! jangan takutkan sy.. tapi kalo botak sy pegi yn nam la;p

FizahZainal said...

hahaha..
cabut rambut gatal adalah paling bes skali..
nikmat tuh..
taip google then cari camne nk kurangkn rambut gugur. mesti adelah tips2 nye..

cik oryza said...

fizah: memang pun... tangan ni mcm xleh nk fok relax2 senyap2.. kena jugak merayap atas kepala.. ade skali nak lawan kan, siap suruh adik pegang tangan sy.. haha sengal

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U