JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Friday, May 14, 2010

update laju2 thomas cup

ok fine chuan wei kalah..nak dijadikan cerita, kazen aku ade kt sini. siap bawak konco2nye pulak tu.. pas tu ade kawan dia ni sokong lin dan.. aish.... kalo malaysia kena serang komunis awal2 dh masuk belah komunis nih..

ha pas tu kan mase dok berlawan tu dia dok kutuk2 malaysia.. ei.. xsukenye.. kalo adik aku, dah lama aku ramas mulut tu. aku ni mmg takkan tunjuk aku sokong mane tau.. dh dia melebih2 aku pun mula tunjuk taring... ewah2 bile aku mula kutuk yg dia sokong tu reti pulak nak marah.. siap kate aku bersungguh bagai.. aku bagi penampar kat mulut kang baru tahu

pas tu dh kalah aku pun dah bengang.. bengang dgn budak tu.. pas tu kan dia ound aku pulak "dah give up la tu"

ewah2.. emo lak aku.. iye la.. meh aku ajar cara bersosial sikit.. ko baru kenal org sejam dua ko dh bole bergurau x tentu arah ke? isyk3.. haha kalo org2 lelaki tgk bola mesti x mcm ni kan!

5 pengomen tegar:

kak shila said...

isk isk isk.. tahan telinga ngan tahan hati je la ;)

husna said...

kak husna pon tgk perlawanan semalam dengan penuh emo.
rasa nak ramas muka lin dan semalam.
buat muka megah semacam..

cik oryza said...

kak shila: memang pun.. tapi dalam hati xde sape tahu;p

kak husna: jom ramas jom!

Anonymous said...

sesungguhnya aku amat benci + nyampah pada dia (lin dan)

-ngegeh-

urji hashim said...

b0la universal,,merapatkan hbgn,,hehe

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U