JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Tuesday, November 3, 2009

Research Colloquium: gmbr aku, muna dan power rangers

aku rase aku nih jarang nak pampang muka kat blog.. even kalo kat ym pun tak.. apsal? tah... aku tak tahu.. no reason.. tp kalo org dh tnye banyak2 kali, aku taram je jawab, jwpn yang best lagi poyo: "saya kan perempuan. perempuan ni benda berharga. jadi benda berharga bukan untuk dipapar sana sini..." haha.. jawapan menusuk kalbu ek? lenkali jangan paksa aku letak gmbr..

utk version colloquium nih, aku akan letak la gambo aku.. alang2 dh present, dh mencarut-carut, letak la kan... baru ade kenangan.. untuk version nih, aku letak gmbr aku ngan muna, dan masa kami transform jadi power rangers.. sebab limited photo? kamera aku dgn jayanya habes bateri! esok baru aku g kutip gmbr ngan kawan2... mlm ni version xsbr nak update blog je dulu.. huhu


pagi-muke semangat lagi.. aku? berdebar!!!

dah namanye twin sharing.. xde camerewoman la.. jd ni la jadinye.. syok sendiri..

gmbr2 kt bawah ni bila kami nak transform jadi power rangers pink dan kuning (i power rangers pink ye muna...)



gmbr ni saje nak letak.. maklumlah kak husna x join, maka xde la gmbr best2.. jd aku letak jugak la gmbr yang menunjukkan bakat mengambil gmbr aku sangat teruk


2 pengomen tegar:

husna said...

uwaaaa... jeles tak dapat ikut sama... nanti update banyak2 gambo k! ooo tak de kak husna, xde gambo best ha? pandai farhana amik hati kak husna ye... hahahhaaha

puan oryza said...

okie2... sy akan kutip gmbr dr budak2 kt skul.. nti sy masukkan dlm blog ye.. hehe

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U