JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, November 4, 2009

aku rase kawan2 aku pun rase benda yang sama

kau tahu tak kau asek tanye bile kami nak habis master tu buat kami TENSION???

dan aku rase kawan2 aku yang tgh tulis thesis ke, yg tgh buat labwork ke, KONFEM serabut gila bila pertanyaan BILA NAK ANTA THESIS dan MACAM MANE THESIS NI DITANYAKAN

ok aku jawab bagi pihak aku dan kawan2.. kalo korang dah xnmpk muka kami kat kampus tu, maksudnye kami dh habis blaja la.. lagi nak konfem kalo ko tgk muka kami tepampang kat skrin masa konvo sidang pertama dok terima ijazah dr canselor.. masa tu kalo ko tnye bile nak habis aku leh jwb dgn bagus sekali..

sekarang aku nak tanye, BILE KO NAK SAMBUNG MASTER.. ade jwpn?

3 pengomen tegar:

saidah said...

hehhe..stiap org lain pk n pendapt..mungkin org tnye sb nk amik bert..nk bg support..kdg2 xde niat pun untuk nk men'tension'kan org..hehhe..tu la, lain org lain pk..xtye nnti ckp xamik bert or ape kan?hehhee

saidah said...

jwpn untuk bile nk sambung master? tlg jwb..nk kwin dl..huhuu

cik oryza said...

hamboi2.. gatai nye saidah!

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U