JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Wednesday, September 22, 2010

tiga bulan dan lebih sikit

pejam celik, pejam celik, dah tiga bulan lebih aku bertunang... macam x caya pun ade! macam biasa la kan kalo benda2 di luar kebiasaan ni sukar sikit akal aku nak terima..

kalau ditanya, macam mane? ape perasaan lapas bertunang? jawapannya adalah biasa-biasa aje. cuma kalo bergaduh tu tunang aku cepat2 la ingat kan aku yang aku ni tunang dia.. nanti-nanti nak jadi isteri, syurga isteri di bawah tapak kaki suami. aku jawab pulak syurga tunang bawah tapak kaki mak lagi;p (amboiii....... menjawabbbbbb!!! nombor satu!)

kalau bergaduh dulu2, xde perasaan pun, tapi sekarang.. adoiii.. terseksa jiwa raga.. baik aku mahupun dia.. dua2 sama2. sebelum tido gado, bangun2 tido benda pertama wajib buat lepas solat subuh adalah mintak maap.. kalo tidak, sungguh la x tenang jiwa ini.. jadi, bergaduh tetap bergaduh... itu wajib... haha.. tapi cepat2 la mintak maaf;p

perbezaan lain? ape ye... hurm.. mak aku dan ayah dia masing2 dah bising suruh pegi kursus kawin. lagi? mak ayah dia dari hari pertama dia jadi tunang aku dah bising suruh simpan duit (whereas mak aku langsung x suruh simpa duit pown!). selain pada tu, xde beza dah kot! oh ya!

2 pengomen tegar:

nabil said...

cepat la cepat la kawen!
btw, selamat hari raya kak :)

cik oryza said...

amboiiiii... rush org bukan maen.. kalau x datang, siapp!!!

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U