permulaan yang baik utk bulan cinta (aku lahir dlm bulan cinta oke!) kerana aku telah menulis satu entry satu hari.. tp sabtu lepas aku dh mula study bab kinetics and isotherm utk thesis aku.. bab paling susah oke.. jadi pas mengkaji model2 yang bernama omputih tu, aku pun dah pening, harvest pokok aku kat lebun, then berusaha untuk tdo... ni lagi satu masalah.. bile dh tension mcm ni, bukannye boleh nk tdo.. kol 3++ baru gedik nak tdo.. pas tu pas solat subuh tdo sampai matahari dh mencacak atas kepala..
disebabkan aku bz, dont expect me to post something interesting for the time being.. (haha... perasan;p)
macam2 dugaan la bile nak habis nih.. tabah farhana... tabah!
disebabkan aku bz, dont expect me to post something interesting for the time being.. (haha... perasan;p)
macam2 dugaan la bile nak habis nih.. tabah farhana... tabah!

