JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Showing posts with label announcement. Show all posts
Showing posts with label announcement. Show all posts

Tuesday, February 9, 2010

busy dan stress lagi...

permulaan yang baik utk bulan cinta (aku lahir dlm bulan cinta oke!) kerana aku telah menulis satu entry satu hari.. tp sabtu lepas aku dh mula study bab kinetics and isotherm utk thesis aku.. bab paling susah oke.. jadi pas mengkaji model2 yang bernama omputih tu, aku pun dah pening, harvest pokok aku kat lebun, then berusaha untuk tdo... ni lagi satu masalah.. bile dh tension mcm ni, bukannye boleh nk tdo.. kol 3++ baru gedik nak tdo.. pas tu pas solat subuh tdo sampai matahari dh mencacak atas kepala..

disebabkan aku bz, dont expect me to post something interesting for the time being.. (haha... perasan;p)

macam2 dugaan la bile nak habis nih.. tabah farhana... tabah!

Saturday, November 14, 2009

cik oryza bercuti (lah sangat!!!)

tq banyak2 pade PAs cik oryza yang buat announcement kat shout box tu (kak apai ngan pedang sufi).. aku mmg tgh tulis thesis.. tp faktor utama aku x online sebab letupan telah berlaku kat laptop aku... haha.. xde la la sampai meletup.. aku saje merepek pas sekian lama x merepek (almost 72 hrs my life without laptop & internet)... ni pun aku pinjam laptop kawan jap.. sebab aku dh mengalami tekanan perasaan sebab dh lama x blogging.
smpi bile aku nk cuti? smpi blk raya.. hehe
sekian berita utk hari ini.. huhu

Sunday, October 11, 2009

kepada sume org, jangan marah saya

huwaaa... saya mintak maaf...

blog saya jadi caca merba jap...konon2 nak tukar tamplate, alih2 ni pulak jadinye.. sorry la ye sume links pun hilang even sy dah save sebelum tukar tuh.. sy tengah pening kepala nih.. hurm.. kalo lmbt sikit masukkan links kawan2 tu sorry la ye.. biasala.. kebizian menghambat diri..

Wednesday, September 2, 2009

tanda2 kiamat makin hampir-wujudnye rasul palsu

SALAM KAWAN2 SUME...

MAAF BAHASA AKU YG TERUK KALI NIH

SILA VISIT BLOG BERUK NIH

DAN SILA FLAG RAMAI2

KAWAN2, JAGA AKIDAH BETUL2, DUNIA AKHIR ZAMAN NI BYK CABARANNYE... JGN PERCAYA KEWUJUDAN RASUL/NABI PALSU NI. AKU PESAN SEBAB AKU NK MASUK SYURGA RAMAI2 BERSAMA2 KAWAN2 AKU OKEH!

pesan aku: lailaha illallah, muhammad rasulullah...

bukannye pakcik kahar rasulullah ye

*klik SINI utk maklumat lanjut

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U