JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Monday, November 15, 2010

YA ALLAH! hambamu benar2 bersyukur


syukur alhamdulillah, atas segala nikmat yang Allah kurniakan pada saya, saya telah melepasi satu level dlm hidup sy. bukan kawin okeyyyyyy!!! tapi saya dah berjaya menamatkan pelajaran peringkat master.. rase mcm semalam je baru register. rase macam bodo-bodo je lagi.. masa mula2 masuk lab dulu, amende tah saya buat. kalau di ingat2 balik, rase mcm nak gelak aje kuat2.. iye la, time management tunggang langgang. nak buat keje x cukup tangan. tapi, betul la org kate, experience is the best teacher. saya improve kebolehan buat keje2 lab slow2. dari tunggang langgang ke well organized. daripada ZERO pengatahuan dlm penulisan jurnal article, ke publish 2 artikel jurnal- which is sampai sekarang saya tak percaya jurnal itu saya yg tulis sebaliknya saya rasa macam somebedy telah tuliskan semasa saya tido (OVER!!!)

ok, ok.... stop jap cite pasal ranjau2 yg telah dilalui. ranjau2 nanti akan diceritakan dalam episod lain. berbalik pada viva (nama penuh viva adalah viva voce- baru tahu tadi) saya tadi. overall semuanya ok. ade pembetulan, mcm biasa la orang lain pn ade. sesi soal siasat pun ade. macam biasa jugak tu.. ade yang boleh jawab, jawab. ade yg x pasti, cakap nak recheck la.. nak buat mcm mane kan..

oh ya! viva saya adalah closed viva, tapi saya bagi waheeba masuk. sumber kekuatan sy ade di situ.. heheh at least kalo kena hentam pun xde la teruk sgt kan! xde la nak menangis meraung-raung kan! kat sini sy nak ucapkan ribuan terima kasih pada external examiner sy- prof zul dari upm dan internal examiner- dr jain dan supervisor yang banyak membantu dan memberi tunjuk ajar- dr wan.

#jangan tak tahu 2 minggu dah sy mimpi ngeri pasal viva ni.. but finally, alhamdulillah... syukur sangat2 rase. tak tahu nak ucap ape dah.

ALHAMDULILLAH YA ALLAH, SAYA BETUL2 BERSYUKUR!!

5 pengomen tegar:

brat2104 said...

tahniah!! aiyoo.. ni yg takut nak sambung belaja ni

puan oryza said...

mekasih;)

jangan takottttt!!! x bahaya ponnnn!!

Nadiah Sidek said...

tahniah farhana! perancangan pasni cmne? sambung PhD pulak ke? :)

HuMayRah HaYatI said...

Tahniah farhana....

puan oryza said...

kak nadiah: tq kak nadiah, nak sambunggggg...... tapi kena cari duit dulu;p

kak yati: tq kak yati :)

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U