JANGAN LUPA TARIKH

join grup ini tanpa paksaan

APA MEREKA KATA

Grab This Widget

RUANG UNTUK MAMI JARUM


ShoutMix chat widget

PARA PELANCONG

YANG KELUAR DAN MASUK KE SINI

Monday, June 29, 2009

hari ini saya keletihan

hari ni saya telah menghantar sedara saya ke salah satu institut di negeri yg saya belajar. memandangkan hnya saya satu2nya ahli keluarga yang berada di sini, sudah menjadi tanggungjawab saya utk membantu selagi termampu. sedara saya tu dh inform dr awal lagi bahawa mereka akan ke sini. sy pun ape lagi, study jalan la..heheh..lagipun tempat yg sy nk pegi tu langsung x familiar pada sy.


sedara sy sekeluarga smpi tghari semalam. so semalam kami hanya melakukan aktiviti bebas.. erm, ape lagi, aktiviti jalan2 la..


pagi ni, awal pagi lagi kami dh bertolak..sedara aku siap masukkan sume brg dlm kete and check out terus dr hotel.kami pg breakfast dulu sebelum bertolak ke kolej itu (maklum la..tempatnya agak jauh dan kami pun x tau nk jgka procedure akan mengambil berapa lama).. lepas tu saya drive kete sepupu sy tu utk ke tempat yang kami tuju. kwn saya dah mengingatkan tentang keadaan jalan yang agak mencabar itu kpd sy..mmg agak mencabar! suami sedara sy siap menyatakan kelegaannya kerana kai mengekori lori, kalau tak mesti sy dh pecut!


kami smpi di kolej tu lebih kurang pukul 930 pagi. sepupu sy yang sepatutnya mendaftar pergi beratur di dewan. sejam...tak keluar lagi...dua jam, tak keluar lagi.. kami siap dijemput mendengar taklimat di dewan kuliah lagi..kemuar dari dewan, tak jugak siap2...melampau2 lambatnye. saya pun xtau ape masalah mereka. tak cukup kakitangan ke, kakitangan tak cekap ke ape...sy terserempak dgn seorang pembantu makmal di makmal yang saya pernah bertugas..dia kate semuanya dibuat secara manual. isyk, zaman moden mcm ni ade lagi org buat semua benda secara manual? gile betul!


pukul 2++ baru urusan di dewan siap..kena p amek baju, cadar ape sume pulak! menunggu lagi...hm...sabar2...saya boleh pujuk, kolej2 mcm ni mesti lah tidak segah pengurusan universiti..lepas settle urusan ambik mengambik, barulah kami boleh ke bilik. bayang la, punya lambat pengurusan, siap pukul 2++, pukul 3 taklimat dh mula. itu sepupu sy, org lain yang belum settle cm mane? hai...dunia dunia..


balik je dr menghantar sepupu sy, sy terlelap kejap. sedar2 ade org yang spttnye chatting ngan sy x buzz sy..tiba2 saya naik angin..logik kan? haha..keletihan mengcontrol diri sy..sy mintak maaf..


~~LETIH~~
:dizzy:

0 pengomen tegar:

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks DesignBlogger Theme distributed by FREE Templates 4U